marți, 18 august 2009

Cura de slabire

Am nascut. Acum 5 luni si jumatate. Si nu reusesc sa slabesc. In fiecare zi incep alta dieta, nimic nou sub soare. Evit sa ma intilnesc cu nutritionista Luiza, de teama unui act de sugrumare! Cred ca de fapt, m-ar spânzura:)

Mireasa anului 2009 este Nico. Asta e clar. daca aveti dubii ca nu e asa intrati aici si va lamuriti:

http://www.nicoletatintea.blogspot.com/

Au mai rămas 24 de zile pâna la nunta anului. 24!!! Timp în care trebuie să dau topesc multe kilograme... Grea treaba...


Ca sa ma scoata din minti, Ionela de la Miko imi spune ca si-au deschis bistro cu produse bio. Hmm...tare,nu? imi trimite fotografii cu bistroul de la palat. Ma uit pe poze şi gindesc ca poate daca mănânc şi eu la ei, timp de 24 de zile, o sa ajung să arat ca fetele din imagini. Sau ca băieţii....:))))














Un lucru e clar, dacă nu slăbesc tot m-au nimerit prietenele de la Miko palace cu acest bistro: dispune de wine bar...e, ce ziceti? Un pahar de vin de porto face bine la spirit cit 10 cure de slabire!

p.s. daca aveti retete miraculoase astept propuneri! urgent! ca de miine incep sa se scurga zilele: 24, 23, 22......

26 de comentarii:

  1. Buna, iti citesc blogul de ceva vreme, insa nu am indraznit sa las pana acum un comentariu. In primul rand vreau sa te felicit pt.Maria, este o fetita adorabila! Cat despre cura de slabire, am avut si eu ceva probleme niste kg in plus. Si am reusit sa scap de ele citind cartea dr.Mihaela Bilic "Traiesc,deci ma abtin". Plus ca ma simt f bine, mananc in cantitati mai mici si intre mese doar 2 gustari, am eliminat si zaharul. A

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine ai venit! Cum adica nu ai indraznit! of, timiditatile astea. Dr. mihaela bilic e foarte tare. Am cunoscut-o personal. Concluzia ei a fost ca ma ingras pentru ca nu maninc. de fapt, asta e marea smecherie: sa maninci de mai multe ori pe zi, cite putin.

    RăspundețiȘtergere
  3. deci luiza de ce nu da rezultate? ca e speranta mea

    RăspundețiȘtergere
  4. Cum sa nu dea rezultate??? e the best! problema e la mine, nu la ea. stii faza aia cind spui: de mâine? sau mai bine de luni? sau mai bine de vineri, ca marti plec la praga? :))))

    RăspundețiȘtergere
  5. Draga mea nu stiu cum este metabolismul tau dar la mine doar infometarea crancena a functionat .Dupa ambele nasteri, cam la 8-9 luni asa "am practicat " regim disociat hipocaloric, maxim 800 calorii pe zi timp de 3-4 saptamani. La ambele rezultatul au fost aprox 10-12 kg date jos, nu au revenit in sistem yo-yo, au ramas duse.
    E adevarat ca eu in zona 53-52 de kg am stat mereu singurele "abateri" au fost in sarcina.
    Asa incat probabil organismul se simte bine acolo.
    Regimul crec ca il stii este cel cu o zi fructe, una legume, una lactate, una oua, una peste, una carne. Le alegi ordinea dupa cum doresti.

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu am aceeasi problema. Inca nu i-am dat de cap....:((((((((((((((

    RăspundețiȘtergere
  7. Fifeta,

    să ne înţelegem, eu te primesc oricum.....Deci nu îţi fă griji cu cura de slăbire. Dacă vrei fixăm un alt obiectiv. Să spunem septembrie 2010, un an de la nuntă. O numim nunta de ...portocală???? Merge? Că alea de argint şi de aur au fost deja patentate. Şi facem o nouă petrecere....

    Deci mai ai timp să-ţi atingi obiectivul...

    Şi apropo naiba m-a pus şi pe mine să încep cura de slăbire în iulie anul trecut. Că de la terminarea curei am mai pus aproape 3, da 3 kilograme!!!!

    Şi ambitie nu mai am. O vând de fiecare dată când dau cu nasul de paste cu 4 feluri de brânză, de cioco, prăji şi altele din categoria de mai sus.

    RăspundețiȘtergere
  8. laura - draga mea, vom invinge! stiu sigur asta!

    nico- tu asa ma incurajezi? lasa nunta de portocala ca vine nunata aia mare si reala pe 12 sept. tu trebuie sa ma motivezi!

    RăspundețiȘtergere
  9. deci vin si eu si spun ca tot infometarea! cu ea am slabit si acum! bine eu am vaut ceaiuri pentru alaptare, stresata fiind ca ramane copilul fara lapte daca ma infometez eu. pana am aflat ca nu au legatura una cu alta.

    deci am 58,6 acum, fata de 65,5 cu cate am venit acasa, si pot spune ca sunt de-a dreptul multumita de rezultat. mai am, dar nu mult. 3 kile mi se par acum floare la ureche, ca sa nu mai zic ca insfarsit mananc si eu decent, nu tone de mancare ca in sarcina, de se exapndase stomacul meu la maxim :)

    so, fa foamea, dar cu vitamine si lichide. Ah, si daca treci peste primele trei zile ca alea sunt chinul cel mare, dupa devine chiar usor!

    Garantez cinci kile date jos!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ha!Ha!Ha!
    Mortala esti cu slabitul!
    Vreau si eu o cura din asta magicaaaaaaaaa!
    Zilele trecute am avut proasta inspiratie sa merg la medicul de familie...de cand am nascut-o pe Ioana nu m-am urcat pe cantar.
    Am sezisat aspectul ca am slabit, dar... nu stiam cat exact. Credeam ca mai am de dat 5 kg jos.
    Surprizsaaaaa mai am de dat 8kg:((((((((((((
    Cu cat ma stresez mai tare pe tema asta cu atat ma ingras, asa caaaaaa...relax! Acum o ia Mariuca tai tai si sa vezi cum ti se topesc toate:)))))
    Apropo cate kg vrei sa dai jos?

    RăspundețiȘtergere
  11. Iar ca fetele din imagine nu vreau sa fiu!
    Refuz!:))))))))))
    Multe dintre ele au mai putin de 15 ani:))))))))) iar cela de 16 ani sunt deja corectate de bisturiu:)))))))))))
    Slabim noi, trebuie doar sa tinem cura aia...care o fi ea:))))))

    RăspundețiȘtergere
  12. M-am ingrasat in sarcina 30 kg, asta insemnand ca am nascut cu 93 kg. Si cand am ramas insarcinata eram destul de...pufoasa, la 63. A trecut aproape 1 an si acul cantarului se incapataneaza sa ramana la 75. Recunosc, nu am tinut o dieta serioasa pana acum, doar am renuntat la dulciuri si la mancatul dupa ora 6. La paine nu pot renunta nici moarta. O ador! Bine, acum ma chinui cu grahamuri, secara, neagra, cu seminte. Nu stiu ce astept....sa incep munca? Ca nunti am avut 5 anul asta si mai am 2 in septembrie, si mi-am cumparat o rochie XL in care sa incap in loc sa ma ambitionez sa slabesc. Bine, am si alaptat, daca asta se considera scuza. Fifi, ideea e sa incepi o dieta si sa te tii de ea cel putin 6 luni..hmmm...nu sa incepi cate una in fiecare saptamana ca dezorientezi bietul organism. Sa va spun ce mi-a zis mie nutritionistul? Excludem total: zahar, popkorn, alune, seminte, porumb,cartof samantana, branza topita.Foarte putin: paine, orez, paste. Doar 2 fructe, 2 felii de paine pe zi. Permis: iaurt, salate, gratar (vita, pui, peste. Si multa ambitie si consecventa.
    Succes!

    RăspundețiȘtergere
  13. Si mai conteaza si cat de mult te ajuta fizicul...Nu e drept dar unele mananca ce vor, cand vor iar altele se chinuie. Am doua prietene care baga ca spartele in ele orice, oricat, oricand si se plang ca nu se ingrasa, ca ar vrea si ele niste kilograme in plus, ca-s prea slabe, fir-ar sa fie, ca nu depasesc orice ar face, 48 kg. De cand ma plimb cu copilul in parc am cunoscut tot felul de mamici, unele slabe moarte, altele mai umflate decat mine...Am cunoscut o mamica, fost manechin international, de care eram convinsa ca tine super regim, na. Este superba, corp perfect. Intr-o zi ne-a apucat foamea in oras. Eu mi-am scos batonul de slabit si ea si-a luat un mega burger si cartofi prajiti de la Burger King. Nedreapta viata asta...

    RăspundețiȘtergere
  14. eu citesc blogul tau si comentariile cu cutioa de ciocolata in brate, asa ca nu prea indraznesc sa iti dau vreun sfat. dar daca gasesc solutia minune, o testez si apoi ti-o recomand :)))

    RăspundețiȘtergere
  15. Bogdana - tu chiar vrei sa iti urci toata blogosfera in cap? dovedesti intelegere pentru cele ca mine care nu au alaptat, treci cu vederea ca am facut cezariana si mai sustii si infometarea...nu te vad bine!

    gabriella - eu, fifi, iubitoarea de milka trebuie sa mai dau jos vreo 15 kilograme ca sa fiu cum eram acum 5 ani! ca sa fiu cum eram inainte sa ramin gravida, ar trebui sa ma mai ingras 2 kilograme. mie sarcina mi-a adus 4,5 kilograme, in conditiile in care copilul a avut 3,150 kg. asadar, ar trebui sa maninc sanatos cum am mincat in sarcina. Greu, foarte greu!
    cat despre fetele din imagine sunt manechinele lui Botezate. Si, te rog mult sa nu te amagesti: nu sunt operate!!!:))))

    Adela - lasa soro ca ne facem noi piese!!! la cap:))) cit despre mamica manechin, cunosc si eu fete cu arderi puternice dar mai cunosc si altele care nu maninca decit frunze de salata si cind ies in oras se lauda ca traiesc cu junk food. jur!

    nadina - la 25 de ani imi permiteam si eu sa stau in virful patului si sa maninc cioco bobo. acum, nu imi mai permit, dar tot o fac! WTF!

    RăspundețiȘtergere
  16. nadina- tu sa taci, ca la 25 de ani nu se pune
    fifi- hm eu o contrazic pe bogdana. zau daca merge cu foame.

    RăspundețiȘtergere
  17. maria - nu se pune, dar se depune :))) m-am relaxat mult prea mult in concendiu si m-am rotunjit putin, dar in cateva zile imi revin.

    fifi - infometare, no way!!! mai bine dieta luizei, trebuie sa dea rezultat!

    RăspundețiȘtergere
  18. Maria - astept o prounere concreta de regim!

    Nadina - esti obraznica!!!

    RăspundețiȘtergere
  19. ok, ma duc sa stau la colt pe coji de nuci! e bine asa???

    RăspundețiȘtergere
  20. nadina, la colt cu tine!

    maria, la mine numai asta a tinut. si supa de varza. si acum chiar imi pun blogosfera in cap!

    si mai fifi, ce mai vrei? tin si eu cu cauzele pierdute :))))

    RăspundețiȘtergere
  21. Pot spune un singur lucru: cheia succesului la o dieta e f simpla, ca in orice problema de viata iti trebuie perseverenta, iar in cazul de fata nu ar strica nutritionist (care sa iti dea senzatia de bau bau) si sport ...alta reteta nu stiu. Si cind ti-ai epuizat toata lista de strategii mai stiu una simpla, umplii stomacul cu apa, cel putin de pe la 5-6 seara, si faci foamea. E greu in primele zile, dar merge. Bafta!
    Olivia

    RăspundețiȘtergere
  22. Incearca sa mananci niste produse Bio fara grasimi, uleiuri, prajeli si vei scapa dar nu chiar asa de repede cum ai dori dar macar mai purifici organismul.

    RăspundețiȘtergere
  23. Da,draga mea. Da slab de tot. De miine trec la infoemtare. Iaurt, pepene si supa si gata!!!

    RăspundețiȘtergere