sâmbătă, 3 octombrie 2009

Toamna

Nico se plictiseste, ca deh, e sambata seara si nunta a trecut, si ce sa mai faca acum??? O leapsa: pro si contra toamna. Eu sunt PRo. Motive:
- e frig si eu ador frigul.
- parca bucurestiul nu mai e asa mizer ca la 40 de grade.
- ploua si pot sa stau ore in sir sa ma uit cum ploua ( da, da nu rideti).
- la mama acasa miroase a gemuri si muraturi.
- tirgurile de toamna.
- ceaiul de la rendez vous cind afara e frig.
- terasele din bucuresti, of nico nimic nu cunosti, care au incalzitoare si desi afara e frig, stai frumos la terasa.
- prieteniile adevarate. Cele mai adevarate prietenii ale mele le-am legat toamna. Sunt perfect nostalgica. Ce vreti? Sunt o mama la 35 de ani cu un bebelus care azi a avut cea isterica zi din viata. Isteric bebe, pentru ca nu am putut iesi din casa pentru ca ....a venit toamna:) Asta cu mariuca in casa e anti toamna.


foto: http://www.fotokolor.blogspot.com/


p.s. Draga Nico, fotografia e pentru tine. gratiile n-au legatura cu viata dupa nunta, ci cu tema aleasa de tine, toamna:)

4 comentarii:

  1. Ce frumoasă e fotografia....

    Apropo am uitat să-ţi spun ceva! Am văzut un târg frumos cu obiecte vechi pe strada cu statuia Aviatorilor....L-am zărit din taxi. Cine ştie poate mâine e vreme frumoasă, aşa de toamnă caldă şi vrei să arunci o privire...

    Eu rămân totuşi contra....Hmmmm, cu ce mă îmbrac la botez?????

    RăspundețiȘtergere
  2. Si cum era sa nu ti placa fotografia?:))))

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu e botezul afară dar rochia merge doar fără ciorap ....(mai studiez totuşi problema)

    RăspundețiȘtergere