joi, 6 mai 2010

4 ani. Cei mai buni din viata mea

Acum 4 ani pe vremea asta imi sorbeam cafeaua cu lapte şi scorţişoară. Barbatul vietii răsfoia o revistă foto. Telefonul suna non stop: Cum adică sunteţi la Gloria Jeans? Unde? La Carrefour??? E ziua nuntii voastre!!! E adevarat, era ziua nuntii noastre, dar ne-am trezit cu noaptea in cap si ce să facem până seara când trebuia să ne ducem la biserică? Să stăm pe marginea patului? Ne-am dus la o cafea...
Spre prânz, lucrurile s-au precipitat. A venit hairstilista Ancuţa să işi facă treaba. Uite cocul, pune voalul, nu imi place voalul, ba imi place...tipic! Nunta a fost asa cum am visat: o mare petrecere. Tortul de la Baia Mare, dansul pregatit cu Florin, streapteasul lui Popa la 3 dimineaţa...La 5 jumate dupa ce a plecat si ultimul invitat, la restaurant a cazut curentul:))) Sa mai spună cineva că nu suntem norocoşi:D.

De fiecare dată cînd aud melodia asta tresar: a fost "valsul" nostru:)

8 comentarii:

  1. La multi ani, Fifeto! La multi ani, Adrian! (ca să-l citez pe Miki)Să vă bucuraţi unul de altul până la adânci bătrâneţi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte tare!!!! La Multi Ani! Uite asa imi place sa isi aminteasca cineva ziua nuntii!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumim! Am prezentat short version ca daca intram in detalii, scraim pian miine:)

    RăspundețiȘtergere
  4. la multi aaaaaaaaani!
    (si ce frumos ati dansat! - mai ales la repetitii:))

    peschetta

    RăspundețiȘtergere
  5. Vaiiii!!! Se intelege ca la nunta am fost varza, de unde sa stie luema ca tu filmai cu camera ascunsa?? :)))) Multumim de urare. te pupam!

    RăspundețiȘtergere
  6. Sa dea Dumnezeu sa postezi si cu nunta de aur!

    RăspundețiȘtergere