duminică, 1 martie 2009

Gloria Jeans vs Starbucks

Sunt o bautoare de cafea. Si imi place mai mult ca orice pe lumea asta un latte cu spuma de rigoare. Cindva, parca sunt secole de atunci, am avut si o cafenea. Asa ca stiu cum trebuie sa arate o cafea, stiu cind e arsa, cind e prea slaba si tot felul de detalii din astea.

Imi place cafeaua de la Gloria Jeans mai mult decit cafeaua de la Starbucks. Imi pare mai cafea:). Dupa citeva experiente halucinante la Starbucks, in mallul din Baneasa( baietii aia sunt varza ),am zis ca nu o sa mai calc ever pe acolo. Si m-am mutat cu totul la etaj, la Gloria Jeans. Liniste, frumos, fara cocalari ( cam toti se opresc la parter in zona KFC ). In plus, servire buna, chiar prea grijulie... "Sigur vreti cafea cu cofeina? Avem si fara cofeina si e mai buna pentru gravide!"...:)))

Ieri am descoperit Starbucks Victoriei. De afara, mi-a dat de fiecare data impresia ca e un loc mic. Nu e deloc mic. Si e foarte ok. Multi straini, studenti, nici urma de smecherasi. Muzica in surdina, conversatii in soapta, multi lucrau concentrati pe laptopuri.

Am avut acel sentiment pe care il am in foarte putine locuri in Bucuresti ( la Carturesti, la ceainaria Rendez Vous ). Am putut sa stau cu barbatul meu, o ora, in liniste. Nimeni si nimic nu ne-a deranjat.

Poate ca Gloria Jeans va deschide vreo cafenea in centru. Nu la mall. Pina atunci, Starbucks are o bila alba plus.

Un comentariu:

  1. s-a deschis o cafenea GJC in cadrul hotelului Tulip Inn de langa fostul Connex. E marfa.

    RăspundețiȘtergere