marți, 6 iulie 2010

Ce mărime se potriveşte?

Sunt fan Z, Mothercare si Baby Gap. Da nu inteleg cum e treaba cu mărimile nici să mă pici.

Am cumpărat 3 rochii diferite de la cele 3 firme, toate pentru 18 luni. Arată diferit. Total diferit. Dacă rochiţa Z îi ajunge Mariei apropa de genunchi, cea de la Mothercare îi vine peste genunchi iar aia de la baby Gap îi vine pina in pământ.

La body-uri aceeaşi poveste. La 1 an şi 4 luni Maria poartă body Z pentru 24 de luni, mothercare 18 luni şi baby gap 12 luni.

Nu poţi sa te iei nici dupa cm că nu corespund deloc.

Să mai zică cineva că numai femeile au probleme cu conversia mărimilor:). De fapt, alegerile dificile încep din fragedă pruncie.

3 comentarii:

  1. smaranda a fost azi imbracata cu o pereche de pantaloni 3-6 luni si un body 9-12. ea are 7 luni. atit am avut de spus :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu ii aleg hainutele "din ochi" si nu dau gres. E adevarat ca nu ma confrunt cu rochite...in cazul asta banuiesc ca e mai greu. Adica, vrei sa-i iei rochita mini si ii vine midi, vrei maxi si-i vine tot midi. Greu dom'le, greu!

    RăspundețiȘtergere
  3. Firmele frantuzesti au un set de marimi de fac copilul sa-ti para un capcaun imens, nu alta. La 6 luni Degetzica avea o caciulita de la Du Pareil Au Meme de 24!!! luni, iar body-uri de la Z de 9-12. Acum, la aproape un an are o rochita de la Z de 24!!! luni.

    Hainutele de la Kiabi mi se pare ca se potrivesc destul de bine, cele de la Disney sunt o mare pacaleala in ceea ce priveste marimea, iar in ultima vreme Debenhams si Baby Baker au dat rateuri.

    RăspundețiȘtergere