luni, 5 iulie 2010

Părului îi şade bine cu argilă:)

Ne pregătim de mare. Mai e o luna jumatate pina plecam la greci cu tot cu pitica, dar eu am inceput să fac lista bagaje de pe acum. I-am luat Mariei costum de baie. De fapt, două costume că aşa au divele.
Si pentru ca eu am o obsesie cu parul, Ionela de la Miko ( cel mai bun PR cu care am lucrat EVER) mi-a zis de un tratament nou pe care doar ei îl au. Nu mă poate ea convinge să încerc chiar toate noutăţile, dar ştie că dacă e vorba de părul meu, mă las uşor.
Aşadar, a apărut un tratament pe bază de argilă. De la Framesi. Sunt de fapt 2 proceduri separate. Depinde ce vrei, daca vrei echilibrarea productie de sebum ai MORPHOSIS - BALANCER HAIR MUD. In cazul ăsta, produsul se aplică la rădăcină. Dacă ai părul subţire şi lipsit de energie atunci alegi MORPHOSIS - ENFORCER HAIR MUD şi stilistul va aplica produsul pe lungimea firului de păr. Se pot aplica ambele produse, dacă este nevoie. In ambele cazuri, namolul se intinde pe par cu o pensula speciala si apoi capul este acoperit cu un prosop care tine locul cald, incalzeste. După cum ştiu doamnele care au mers la impachetari, argila acţionează la cald. Cu tot cu coafat nu staţi mai mult de o oră pe scaunul stilistului. E un răsfăţ, pe care io una simt că îl merit. :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu