luni, 7 septembrie 2009

Asta nu e România mea - partea a doua

Alte motive. Dupa un weekend furtunos, la propriu:

- la intrarea in hypermaket o promoterita de la Danone imi da o lingura de plastic. Aurie, ce e drept!
- la cosmetice doi barbati mersi la sala, incearca la greu noua colectie de la Rexona. Ca in reclama. Pulverizeaza. Tub dupa tub, pentru o transpiratie acoperita 100%.
- la pâine sunt zeci de pungi rupte. Oamenii au degustat, na!
- la casa un domn usor revoltat incearca sa ii explice politicos casieriţei că el a cumpărat doar o pungă de lavete, nu 3. Aia face ca toti dracii, am crezut ca il si pocneste.
- o clatita cu gem costa 100 de mii. 100 de mii.
- vecinii au un prost dar zilnic obicei: isi lasa pungile de gunoi pe scara. Si apoi fac scandal la administrator: De ce e domne gindaci in bloc? de ce?

Si un motiv de ultima ora: dupa 6 luni de tacere manelistul meu s-a trezit.Duduie blocul de 5 ore. Am chemat politia. Cica nu au ce sa ii faca pina la ora 10 seara. Stai si explica ca legea spune clar ca 24 din 24 nu ai voie sa rupi boxele. Imi vine sa vomit.

2 comentarii:

  1. Propun ca terapie: gaseste 10 motive pentru care merita sa ramai in Romania, 10 lucruri frumoase vazute si traite in ultimele 48h.....Sa vedem ce se gaseste?!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ia-uite aici, poate-ti mai trece...
    http://adelastan.blogspot.com/2009/09/bucuresti-mon-amour.html

    RăspundețiȘtergere