marți, 15 septembrie 2009

Cum să ai o nuntă reuşită

Se ia una bucată mireasă agitată, obsedată de detalii, dornică de imposibil. Se pune una bucată mire EXTREM de răbdător. Se adaugă:
- 2000 de telefoane in tara si in străinătate
- 5 perechi de pantofi de mireasă - argentina, alba iulia, bucureşti, bucureşti, bucureşti
- decoraţiuni de vis de la Amaltdecor
- rochie de mireasă de la Sibiu
- rochie de cununie de la Casa Venus
- invitataţii, mărturii, place carduri, caiet de mărturii de la Cluj
- tort de la Agapitos
- cameraman de la Antena 1
- 2 fotografi profesionişti
- un profesor de dans cu experienţă, Florin Mariş
- zeci de postări pe bloguri
- un dj năucit cu un playlist care l-a zăpăcit cu totul

Se pun toate în mintea miresei, se amestecă, se pierd cîteva mii de neuroni în proces, dar evenimentul iese ca la carte. Aşa să ne ajute Dumnezeu!

http://www.fotokolor.blogspot.com/

6 comentarii:

  1. Ai uitat de locatie, un hotel superb cu o terasa foarte frumoasa. Husele de scaune am banuit ca-s ale hotelului. Superbe! Si meniul un deliciu. O nunta cu bun gust, superba si eleganta, asa ca mirii!

    RăspundețiȘtergere
  2. kati- da,da, Caa de piatra!

    Adela - Decoratiunile sunt de la amaltdecor. Nu au legatura cu hotelul. Mi-a placut si mie terasa. Despre mincare, n-am prea mincat asa ca nu pot sa spun, da te cred pe cuvint. Nu stiu, intotdeauna la nunti, cind vad toata lumea cum maninca, nu imi mai trebuie. Ce pacata ca asta se intimpla doar la nunti:))))

    RăspundețiȘtergere
  3. nu stiu cum a fost nunta, da', pozele sunt foarte tari!

    RăspundețiȘtergere
  4. Super "reteta" de nunta.. as incerca-o si eu daca as sti ca ar fi acelasi rezultat: frumos! Casa de piatra!

    RăspundețiȘtergere
  5. Cred ca fiecare isi organizeaza nunta dupa o "anumita" reteta sper sa am una cat mai simpla si de efect!

    RăspundețiȘtergere