joi, 17 septembrie 2009

O zi norocoasă


Prietena mea, Nadina mă bate la cap de un timp cu Facebooku'. E mai tare decât blogul, zice ea. După n încercări eşuate am început să mă prind care e treaba şi chiar îmi place. Şi dacă a fost miercuri, 16, mi-am facut un test. Să văd ce zice facebooku'. Hmm...27% noroc. Aiurea, ieri chiar am avut o zi foarte norocoasă. Am cunoscut-o pe Andreea Băniţă. O femeie tânără, sclipitoare, vie si foarte curată. Un om aşa... nu ştiu cum să explic: e din alt film! Am stat de vorbă o oră şi jumătate. Este MAITRE FLEURISTE . O floristă care lucrează la bancă. Nu stiu ce face ea la banca dar cu florile...nu am cuvinte. Asta face Andreea. Ştie cu florile, de la buchete de mireasă pâna la super aranjamente pentru evenimente. Nu are un catalog standard, pentru că nu face două buchete la fel. Nu concepe aşa ceva. În schimb, în fiecare lună dăruieşte cuiva flori. Din toată inima ei de om care are puterea să îşi urmeze visul. Luna asta, am avut noroc noi şi i-am căzut cu tronc. Vă las să admiraţi copăcelul pe care Andreea l-a creat pentru prinţesa mea, Măriuca. Şi dacă vreţi să vedeţi mai multe intraţi pe site.ul http://www.andreeabanita.ro/.

3 comentarii:

  1. Frumos e putin spus... Cat despre originalitate, jos palaria!

    RăspundețiȘtergere
  2. ai perfecta dreptate! am intrat pe pagina Andreei si este intr-adevar "din alt film"... mi nu nat!

    RăspundețiȘtergere